löning!

jajamen,, då har man jobbat hela helgen.. nu e d bara måndag och tisdag kvar.. sen så  e man ledig på onsdag...
sen jobba,,, tors,, fredag,, sen blir d fest hos grannen :) wiiii

i morgon blir jag rik... löning!
hur mkt ja får håller ja nog hemligt.. annars får ja nog ett antal frierier ;)..

att jobba lönar sig kan man säga :) jobbar mer än järna övertid just nu , e kul när man får lite extra i plånboken.

ni som inte har ett jobb.. skaffa ett!
att jobba i sig e ju inte det roligaste man kan göra om man inte verkligen älskar sitt jobb.. men man får en helt annan livskvalite.,, med Helger (man uppskattar ju ledighet på ett annat sätt), och man känner att man gör någonting som faktiskt e till nytta...
man blir inte heller lika bunden till akassa,arbetsförmedlinge, föräldrar, släckt.. osv utan man blir självständig och "vuxen" ..
spendera pångar på det du vill och hanskas med din ekonomi...

så se till att få ett jobb.

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Inte sagt att jag är värdelös hörre du, skrev bara att jag är sämst när det gäller det här med att kunna html koder å skit som krävs för att göra om sin blogg hehe =).



Tagit tag i jobb, ja jag har sökt iaf, har några som är intresserade i Norge får se om det blir något jobb där nu då. Ska träffa lite arbetsgivare i Gävle från Norge på fredag också. Nu tänker du, Norge vafan, men ja jag får iaf komma bort då och bra betalt och ja jag känner att Norge är helt okej, hellre de än vänta på jobb i Blge. Sen söka jobb över hela sverie inte så lätt för svårt med boende här men jaja =)

2008-08-25 @ 16:19:22
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0