Utkast: Trevligt att ...

Trevligt att se att folt läser min blogg.
Den så kallade "Emma" kan ju skaffa sig ett roligare liv än att läsa min otroligt ogivande och tråkiga blogg =)... eller va tycker ni..
eller du själv kanske har sånt trist liv så du måste ägna din tid åt att trycka ner andra för att själv kunna känna dig bättre..

men ja tror ja vet vem du är.. =).. så ja är inte ett dugg förvånad.. förtsätt läsa min blogg gumman om du vill så du blir lite smartare av mina kloka värderingar och påståenden =)..

rätt sött at tman kan va så gammal men ack så omogen.

nu har ja slösat min dyrbara tid på en helt ointressant person som gillar att vara elak =).. suck =)...

hedrad?

ska även sticka in med lite info. jag ska flytta i oktober =)... bara några hundra meter ifrån där jag nu bor.. flytthjälp?
mitt liv är underbart och jag har allt jag kan önska mig. det vet jag. så är det =

Kommentarer
Postat av: linda

å ska ni flytta??till större elle??när komme du till blge nästa gång då gumman??bra att dus tår på dig å ja de är nog troligt att de kan va hon....Hon borde skaffa sig ett liv...Puss

2008-07-13 @ 11:58:09
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser du inte att jag heter Emma? Du kanske inte kan läsa? Du verkar ju lite efter som sagt. Och jag har fullt upp i mitt liv. Brukar kika in i din blogg och se om du har lyckats med något, men du står på samma platta och trampar som du alltid har gjort. Jag vet inte vem ni tror jag är men jag är Emma. Det står jag för! ;)

2008-07-16 @ 03:05:52
Postat av: disis

jag förseslår att du slutar läsa min blogg helt enkelt, för detta leder ingen vart. både du och jag kan använda våran energi på lite mera meningsfulla saker än detta.

2008-07-18 @ 19:27:03
Postat av: Hanna

Det här meddelandet tillägnar jag Emma:



Hej Emma.

Jag blir lite förvånad när jag läser syrrans blogg och upptäcker så otroligt fräcka kommentarer.

Det är en sak att ge kritik, men ditt intresse tycks endast vara att trycka ned folk. Jag både tror och hoppas att du har bättre saker för dig och att du kan acceptera att även människor du inte är intresserad av eller tycker om vill skriva bloggar om sina liv. Det finns dom som är intresserade. Tex familj och vänner, och själva syftet med denna blogg är ju att nå ut till dem. Jag ser helt enkelt inte vart du passar in i sammanhanget och tycker det är synd att vi alla måste höra vad du anser om en person som du mycket uppenbarligen inte känner över huvud taget.

2008-07-19 @ 16:45:02
Postat av: linda

vi skulle bli 50 pers så vi bjöd dom i blge, å sen tänkte jag att de skulle va fö långt att åka ända från gbg för ett dop på ca. 1-2 timmar....=/ De blev ingen tårta, hade bara lite fika som kärlksmums,kakor å (marängtårta).Skulle va kul å träffa dig....när kommer du hit nästa gång??kram

2008-07-19 @ 19:59:55
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0