beslutsångest. det börjar klarna.

jag är en sådan person som har svårt att bestämma mig.
Fruktansvärt velig.

Det finns doc en sak som jag alltid vetat att jag velat, och nu är helt säker på att det är precis vad jag vill.

när det finns en dröm man vet att man kan uppfylla , men som man inte får uppfylla så blir man velig.
jag tror det är där det ligger.

jag tvingas då att lägga undan drömmarna jag vill ha som mest just nu, och istället välja bland någonting som jag är osäker på, och vill halv mycket.

Jag blir  velig. jag bygger därför drömmarna ifrån fel håll- som för andra är rätt.

jag tvingas att välja stad, jobb , bostad- Medans jag redan bestämt vad jag vill.

detta medför beslutsångest, att söka lyckan på annat håll, eller att fortsätta vänta efter att uppfylla mina drömmar.

Exempel- du är sugen på lakrits, men du får inte någon, då får du istället välja mellan choklaf eller polkagris.
men vafan ska man välja när det inte är det man vill ha, men du endå är tvungen att välja något av dessa TVÅ!.

whatafuck...

Kommentarer
Postat av: linda

jag tror fan jag förstå vad du menar....hoppas du får din drömm iallfall!!!de är du värd ...puss

2008-05-06 @ 22:54:03
URL: http://holen666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0