förlåt

Mannen i mitt liv.
det finns ingen annan.
Den jag vill vara med,
skratta med,
gråta med,
Det är du

Du är den jag går till,
Du är den som jag avslöjar saker för dig,
som bara du vet.

Du är den enda som egentligen känner mig,
så som jag känner mig själv.

Förhoppningsvis ser du på mig med lite ljusare ögon,
än de mörka ögonen jag ser på mig själv.

Jag finner ett ljus i dig.
I det djupaste mörker.

Älskling,
jag är så ledsen för allt ont jag gjort dig
och jag känner mig så skyldig
tro aldrig någonting annat!

Jag vet att jag kan vara riktigt jobbig,
Jag kan misstro dig fast du inte förtjänat det.

Jag vet,
att jag inte alla gånger är så rätt vis.
Önskar att jag kunde få mina dåliga sidor att försvinna,

Och jag lovar att göra allt jag kan för att bli bättre

Jag mår inte så bra just nu,
detta beror inte på dig älskling!
Det beror på mig själv.

Mina dåliga tankar om mig själv,
hur jag inte räcker till,
Att jag sårar dem som jag älskar som mest.
Jag hatar att jag inte är så vuxen som ja kanske skulle önska att jag var

Jag är en förlorare, det har ja börjat insé.
Jag är nog också en dålig förlorare.
Antar att jag har höga krav på mig själv som jag inte klarar av att uppfylla.

Jag vet att en dålig dag kan tas ut på dig ibland älskling,
och det är inte meningen.

Förlåt för att jag inte alltid är den solstrålen du älskar.

Men inne i det djupaste mörker finns det ett ljus ..

Du är mitt ljus, jag vill bara att du vet det.

FÖRLÅT! jag älskar dig
image28
/Disa



http://www.youtube.com/watch?v=5mGeETlU74o <-- lyssna till denna sköna låt

tack Mipa.. för denna underbara mening ur din blogg:

Glöm en dröm och kom ihåg din verklighet och lev med den

Kommentarer
Postat av: Mipa

Tanketext det här. Du ser du kan ju med skriva faktiskt!. Det läskiga är bara att jag känner igen mig rätt bra i texten, kunde varit jag som skrev det där till min tjej ju, uh läskigt.

2008-05-07 @ 21:01:34
URL: http://sadhistory.blogg.se
Postat av: Mipa

Varsegod för meningen då! hehe.

2008-05-08 @ 23:51:34
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0