Kreta!

Jajamen, nu 'r jag i kreta!
varmt och fint v'der, jag b;rjar 'ntligen bli lite brun =)! och lite r;d =) men det r;da f;rsvinner sen =).
det va inte l'tt i skriva med dessa tangenter! men jag har det v'ligt bra h'r borta!
hoppas v'dret blir fint i sverige n'r ja kommer hem, jag lovar, ja ska f;rs;ka ta med mig solen.
nu ska ja o lillasyster till krogen o dricka drinkar som vi gjort varenda dag sedan vi kom hit... haha. fast i dag blir det nog bara en milkshake eftersom vi har en vit dag i dag.
jag 'rlite sjuk, hoppas det uinte blir v'rre f;r i morgon ska vi [ka till n[gon stad =)..
billigt sprit h'r, och absint,, men s[nt vill man la inte k;pa =D.
sakanr er d'r hemma! h'lsa sverige!
pussar och kramar Disiiiiiiiiis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0