THN-BLG- Kreta!

nu är jag i trollhättan, och om 40 min sk aja till tåget.
kl 19 är jag i borlänge =).
sen i morgon åker jag till kreta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det ska bli så skönt!

hoppas det blir fint väder bara :D!

älskar er familjen och Jim.. ni är bäst!

i trollhättan kl 12 i dag så hade dom stält ut elgitarrer på gatan utanför musikbutiken (utanför min lägenhet) och stog där och lira metallica osv =)... fyfan va underbart!
hoppas de gör så  lite oftare.. en liten pivatkonsert utanför min balkong :D..

puss /Disis

Kommentarer
Postat av: Mipa

Åhhh vad härligt! Hoppas du får det så kul på Kreata :) mina syrror va där precis med sina barn.

Vilken tur dom spelade musik du gilla då, värre om dom spelat något dåligt då hade du nog mer klagat istället =)

ha det gött och ta hand om dig.

2008-05-15 @ 10:52:38
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0